اطلاعیه

رئیس دانشگاه لرستان از برپایی نمایشگاه هفته پژوهش در استان خبرداد.

۱۳۹۵/۰۹/۱۰


دکتر خسرو عزیزی در گفت‌وگو با روابط عمومی دانشگاه اظهار کرد: اساس هفته پژوهش این است که دستاوردهای پژوهشی و فناوری پژوهشگران، فناوران، کارآفرینان و معلمان به نمایش گذاشته شود تا دانشجویان با دیدن این دستاوردهای علمی، پژوهشی و فناوری انگیزه پیدا کرده و ترغیب و تشویق شوند.

وی گفت: براساس نمایش این دستاوردها فناوران برتر شناسایی می‌شوند.

دکترعزیزی بیان کرد: در این هفته نمایشگاه فن‌بازار توسط پارک علم و فناوری استان و نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه لرستان  از تشکیل کمیته کارآفرینی در استان خبرداد و تصریح کرد: از سوی مهندس بازوند استاندار لرستان، مهندس قلاوند مدیر کل فنی و حرفه‌ای لرستان به عنوان مسئول کمیته کارآفرینی در هفته پژوهش استان انتخاب شده است.

 وی بیان کرد: در غرفه‌های نمایشگاه هفته پژوهش دستاوردهای پژوهشگران برتر دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان برای بازدید علاقمندان گذاشته می‌شود.

دکتر عزیزی گفت: در کنار این نمایشگاه‌ها، کارگاه‌های فناوری و پژوهشی با حضور اساتید مجرب استان، نیروهای علمی خبره در دستگاه‌های اجرایی لرستان و موسسه کارآفرین استان همدان برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه لرستان با بیان اینکه از موسسه کارآفرین استان همدان به منظور دادن مشاوره به دانشجویان دعوت شده است، بیان کرد: همایش‌هایی نیز در هفته پژوهش در راستای مسائل علمی، پژوهشی با محوریت بررسی چالش‌های استان و شعار سال برگزار خواهد شد.

نمایشگاه هفته پژوهش در استان از 13 آذر ماه به مدت 5 روز در دانشگاه لرستان برپا می‌شود.


۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۰۰:۰۰
۴۲۶ بازدید