اطلاعیه

نشست شورای هماهنگی فعالیت‎های فرهنگی دانشگا‎ه‎های لرستان در معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان برگزار شد.

۱۳۹۵/۰۹/۰۲

نشست شورای هماهنگی فعالیتهای فرهنگی دانشگاههای استان با حضور دکتر دهقانیالوار، رئیس جهاد دانشگاهی لرستان، حجتالاسلام فلاحی اصل معاون فرهنگی دانشگاه لرستان، حجت الاسلام فاضلی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، معاونین و مسئولین فرهنگی دانشگاههای استان برگزار شد.

در این جلسه حجتالاسلام فلاحی، معاون فرهنگی دانشگاه لرستان با بیان اینکه روز 16 آذر از اهمیت خاصی برخوردار است و در این روز مراسمات ویژهای برگزار میشود، اظهار کرد: متاسفانه جلسات بین حوزه و دانشگاه تحلیل رفتهاند و تبادل نظر بین این دو دچار افول شده است و در استان در این رابطه برنامه خاصی نداشتهایم.

وی ادامه داد: در این راستا باید برنامههایی داشته باشیم که نظرات و دیدگاههای حوزه و دانشگاه بیان شوند تا به اتحاد و تفاهم برسند.

ایشان افزود: همچنین حوزه علمیه خواهران که این روزها به لحاظ کمی و کیفی گسترش زیادی در استان داشته است را باید در این نشستها شرکت داد و به صورت تجمیع به بیان دیدگاهها پرداخت.

لازم به ذکر است در این نشست برنامهها و اقدامات دانشگاههای استان در راستای گرامیداشت 16 و 27 آذر مورد بررسی و نقد قرار گرفته و اعضا به بحث و تبادل نظر در این رابطه پرداختند.

همچنین تاکید شد مراسم  16 آذر با محوریت دانشجو برگزار شده و از سخنرانهای برجسته و نخبه کشوری در سطح دانشگاهها استفاده شود. تلاش شود فضاهای آزادتری جهت بیان نظرات و صحبتهای دانشجویان ایجاد شود و دانشجویان دیدارهایی با مسئولین ارشد استان از جمله نماینده ولیفقیه و استاندار جهت بیان دیدگاهها و نظرات داشته باشند.

 


۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۰۰:۰۰
۴۲۱ بازدید