اطلاعیه

برگزاری 20 کارگاه آموزشی نشریات دانشجویی در دانشگاه‌ لرستان

۱۳۹۵/۰۸/۲۶

‌مسئول دفتر نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان از برگزاری 20 کارگاه از سلسله کارگاه‌های آموزشی مباحث مرتبط با نشریات دانشجویی در این دانشگاه خبر داد.

‌مهدی امید اظهار داشت: به همت دفتر نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان سلسله کارگاه‌های آموزشی مباحث مرتبط با نشریات دانشجویی دانشگاه در آبان ماه جاری برگزار شده و در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: در این کارگاه‌های آموزشی مباحثی نظیر مدیریت در نشریات فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، مدیریت محتوا و نیروی انسانی در نشریات علمی، تخصصی، مقاله‌نویسی علمی، خبرنویسی مکتوب، خبرنویسی آنلاین و مجازی، درست‌نویسی و آئین نگارش و ویرایش در نشریات دانشجویی، مقاله‌نویسی مطبوعاتی و علمی، گزارش‌نویسی مطبوعاتی و علمی، گرافیک و صفحه‌آرایی، اخلاق رسانه‌ای و آئین‌نامه نشریات دانشگاهی برای دست‌اندرکاران انتشار نشریات دانشجویی و سایر علاقمندان این حوزه برگزار شد.

امید گفت: در این کارگاه‌ها حضور مدیرمسئول و سردبیر نشریات الزامی بوده و حضور سایر علاقمندان اختیاری بود.

مسئول دفتر نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان یادآورشد: دفتر نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان با لحاظ کردن آموزش‌های تخصصی در سال‌های اخیر موفق عمل کرده به گونه‌ای که توانسته رتبه‌های برتر نشریات دانشجویی جشنواره‌های مختلف کشوری را کسب و در زمینه نشریات دانشگاهی در ردیف دانشگاه‌های برتر کشور قرار گیرد.

وی اضافه کرد: هم اکنون تعداد قابل توجهی از دانشجویان و علاقمندان این عرصه که آموزش‌های خود را از این دانشگاه شروع کرده‌اند در رسانه‌های محلی و سراسری به عنوان فعال رسانه‌ای مشغول به کار هستند.


 


۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۰۰:۰۰
۴۳۵ بازدید