اطلاعیه

مراسم ترحیم دانشجوی رشته زیست شناسی در مسجد دانشگاه برگزار شد

۱۳۹۵/۰۸/۱۹

 

عصر دیروز مراسم ترحیمی به مناسبت درگذشت مرحومه فروزان مرادوند در مسجد فاطمه زهرا(س) دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان: عصر دیروز در مسجد فاطمه زهرا(س) دانشگاه مراسم ترحیمی به مناسبت درگذشت مرحومه فروزان مرادوند دانشجوی رشته زیست شناسی دانشگاه لرستان با حضور هیات رئیسه، مسئولین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان، مدیران، استادان و دانشجویان برگزار گردید.

در این مراسم دکتر عزیزی ضمن ابراز تاسف از این حادثه که در سیلاب اخیر خرم آباد رخ داد گفت بسیار متالم و اندوهگین شدم به حدی که انگار ایشان از اعضای خانواده خودم بودند و در واقع نه تنها بنده که دانشگاه لرستان به خاطر این حادثه عزادار است.

ایشان افزود: ازهمان ساعات ابتدایی پیگیریها در خصوص مرحومه مرادوند و خانم محمدی دانشجوی رشته شهرسازی را آغاز نمودیم و علارقم عدم عضویت اینجانب در ستاد بحران استان در آنجا حاضر و با همراهی سایر مسئولین دانشگاه موضوع را پیگیری نمودیم. در این مدت نیز از طرف مجموعه وزارت علوم پیگیریهای فراوانی صورت گرفته و دکتر فرهادی وزیر محترم علوم در این خصوص پیام تسلیت دادند، دکتر صدیقی معاون دانشجویی وزارت و سرکار خانم بروجردی مدیر کل روابط عمومی وزارت علوم بارها به صورت تلفنی مسئله را پیگیری نموده اند بنده نبز به عنوان خدمتگزار این مجموعه از هیچ کوششی در این خصوص کوتاهی نخواهم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان نیز ضمن قدردانی از تشکیل این مراسم و تسلیت به خانواده مرادوند و جامعه دانشگاهی برای سلامتی دانشجوی حادثه دیده نسرین محمدی که در بیمارستان بستری است دعا نمودند.

همسر شهید زنده لرستان سید نورخدا موسوی با حضور در این مراسم ضمن یاد آوری خاطرات حضور مرحومه مرادوند از عیادت شهید زنده لرستان، خطاب به خانواده مرادوند گفت امروز فقط شما عزاردار نیستید بلکه شهر ما و استان ما در سوگ فرزند شما نشسته اند.

در پایان نیز با اهداء شاخه گل به مزار شهدای گمنام دانشگاه به نیابت ایشان مراسم ختم گردید.

 

 


 


۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۰۰:۰۰
۴۹۶ بازدید