اطلاعیه

دو پروژه ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی در دانشگاه لرستان افتتاح شد

۱۳۹۵/۰۸/۰۴

افتتاح مرکز مشاوره و تندرستی دانشگاه همراه با بهسازی سالن امام علی (ع) در هفته تربیت بدنی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان: روز گذشته و پس از برگزاری مراسم گرامیداشت هفته تربیت بدنی با حضور مسئولین استان و دانشگاه مرکز مشاوره و تندرستی دانشگاه افتتاح شد و  طی مراسمی نیز کفپوش بهسازی شده سالن ورزشی امام نیز به بهره برداری رسید.

دکتر رحمتی مدیر اداره تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه لرستان گفت: مرکز مشاوره و تندرستی دانشگاه با هزینه ای بالغ بر 150 میلیون تومان تجهیز و آماده سرویس دهی میباشد این مرکز  از تجهیزاتی نظیر تردمیل ورزشی فوق پیشرفته که در آزمایشات پیشرفته فیزیولولژی کاربرد دارد، دستگاه ثبت نوار عضلانی، دستگاه چگالی سنجی بدن در زیر آب، دینامومتر کل بدن، دینامومتر دستی، دیگر تجهیزات سنجش ترکیب بدن و ارزیابی ناهنجاریهای اسکلتی بهره می برد.

ایشان در ادامه افزود : کفپوش سالن ورزشی امام علی(ع) نیز فاقد استاندارهای لازم بود و بعضاً باعث ایجاد آسیب دیدگی در ناحیه مچ پا و زانو میشد که با صرف هزینه 80 میلیون تومان با کفپوش PVC به ضخامت 6 میلیمتر مفروش شد.

دکتر رحمتی گفت: سعی کردیم استانداردهای لازم را برای استفاده از سه زمین فوتسال، والیبال و بسکتبال با بهره گیری از رنگهای استاندارد مختص به هر کدام از این رشته های ورزشی رعایت کنیم و یک سالن ورزشی استاندارد داشته باشیم.    


 


۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۰۰:۰۰
۴۲۳ بازدید