اطلاعیه

مراسم تودیع و معارفه رییس مرکز آموزش عالی پلدختر

مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید مرکز آموزش عالی پلدختر در روز سه شنبه مورخ 95/4/22 برگزار شد. در این مراسم که با حضور دکتر جعفری معاونت پشتیبانی و توسعه، آقای بیرانوند مدیر امور اداری دانشگاه لرستان و کارکنان مرکز آموزش عالی پلدختر برگزار شد، ابتدا دکتر رحیم میرنصوری به بیان تاریخچه تأسیس و نحوه شکل گیری این مرکز و روند افزایش تعداد رشته و دانشجو پرداختند و از زحمات بی شائبه روسای سابق و حال دانشگاه لرستان تشکر نمودند. وی در پایان صحبت های خود گزارشی جامع از عملکرد واحدهای مختلف مرکز ارائه کردند.

سپس دکتر جعفری ضمن تقدیر و تشکر فراوان از تلاش های شبانه روزی دکتر میرنصوری، ایشان را از موفق ترین مدیران دانشگاه خطاب کرده و خاطر نشان کردند دانشگاه در سطوح بالاتر به اینگونه افراد نیازمند است و در ادامه به معرفی رییس جدید مرکز جناب آقای دکتر سید نجم الدین موسوی و ذکر توانایی های علمی و مدیریتی ایشان پرداختند و برای ایشان در این عرصه آرزوی موفقیت کردند.
در ادامه دکتر موسوی ضمن قدردانی از تلاش های دکتر میرنصوری، به بیان برنامه های خود در جهت پیشرفت و توسعه مرکز آموزش عالی پرداختند.
در پایان نیز کارکنان مرکز ضمن آرزوی موفقیت برای دکتر میرنصوری در سایر عرصه ها و تبریک به دکتر موسوی در حضور معاونت پشتیبانی و توسعه دانشگاه به بیان دیدگاه ها و مشکلات خود پرداختند.


۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۰۰:۰۰
۵۶۲ بازدید