اطلاعیه

اعضای شورای مرکزی اتاق فکر استانی باحضور استاندار، ریاست دانشگاه و معاون سیاسی امنیتی لرستان تشکیل جلسه دادند

۱۳۹۵/۰۳/۲۲


رئیس اتاق فکر استان و مدیران کارگروه های شش گانه آن با حضور ریاست دانشگاه لرستان در دفتر استاندار لرستان حضور یافته و با وی و معاون سیاسی امنیتی ایشان دیدار و گفتگو کردند.
در این جلسه صمیمانه و پربار که روز پنجشبنه از ساعت 12 تا 13:30 تشکیل گردید در ابتدا دکتر عزیزی ریاست دانشگاه لرستان و دکتر هاشمی رئیس اتاق فکر استانی به معرفی اتاق فکر و اهداف آن پرداخته و خواستار حمایت همه جانبه مدیریت استان از این اتاق گردیدند.
در ادامه آقای مهندس بازوند، استاندار لرستان، طی سخنانی بر نقش مهم دانشگاه در کمک به توسعه استان تاکید نمود و تشکیل اتاق های فکر را عامل موثری در کمک به توسعه استان دانست. وی همچنین اظهار داشت اتاق فکر باید تغییر نگاه در جامعه ایجاد نماید زیرا آنچه باعث توسعه استان می شود بازار نیست بلکه تغییر نگاه است. استاندار لرستان اولین رسالت اتاق فکر را یافتن موانع توسعه استان دانست و همچنین ارائه راهکارهایی برای شناخت و استفاده از سرمایه های اصلی استان.
سپس مدیران هر یک از کارگروه های شش گانه اتاق فکر به ارائه نظرات و بیان مهمترین چالش ها در حوزه های مربوطه پرداختند
در پایان جلسه، مهندس بازوند قول دادند که به صورت ماهانه و منظم جلساتی را با اتاق فکر استانی داشته باشند و ضمنا موافقت نمودند که نمایندگانی از سوی اتاق فکر در کارگروه های مرتبط استانی شرکت نمایند و مباحث کارگروه ها را در این جلسات مطرح نمایند.
ایشان در ادامه از اتاق فکر خواستند با توجه به انتخاب استان لرستان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی، به بررسی فرصت ها و تهدیدهای اقتصاد مقاومتی (با توجه به 24 رویکرد مقام معظم رهبری و برنامه 12 گانه دولت) پرداخته و همچنین فرصت ها و چالش های فرهنگ عمومی استان لرستان را بررسی نموده و به ارائه ایده های نو آورانه برای حل مسائل استان بپردازند.


۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۰:۰۰
۴۳۸ بازدید