اطلاعیه

دانشگاه لرستان میزبان المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر منطقه غرب کشور

۱۳۹۴/۱۲/۰۹

المپیاد فرهنگی  ورزشی دانشجویان شاهد و ایثار گر منطقه غرب از 11 لغایت 17 اسفند به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان: دکتر میر نصوری مدیر شاهد و ایثار گر دانشگاه لرستان و مسئول اجرایی ستاد برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثار گر منطقه غرب از برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثار گر منطقه غرب از 11 لغایت 17 اسفند به میزبانی دانشگاه لرستان خبر داد.
دکتر میر نصوری گفت: المپیاد برادران از 11 تا 14 اسفند ماه در 5 رشته فوتسال ، تنیس روی میز، شنا، شطرنج و دو و میدانی برگزار میگردد و المپیاد خواهران نیز از 14 تا 17 اسفند در 5 رشته والیبال، شنا، شطرنج، دو و میدانی و تنیس روی میز برگزار می شود .
ایشان در ادامه از آمادگی تمام عیار دانشگاه لرستان برای برگزاری مسابقات در سطح بهینه خبر داد و گفت در این دوره از مسابقات بیش از 200 ورزشکارسرپرست و مربی از دانشگاه های منطقه غرب حضور دارند که از دانشگاههای بو علی سینا همدان، صنعتی همدان، رازی کرمانشاه، صنعتی کرمانشاه، ملایر، لرستان و کردستان می باشد و تمامی مهمانان نیز با هماهنگی های بعمل آمده در در اردوگاه آیت الله کمالوند اسکان یافته اند.
ایشان افزود: در حاشیه این المپیاد برنامه های فرهنگی من جمله بازدید از قلعه فلک الافلاک، دریاچه کیو، بام لرستان و همچنین برنامه های ورزشی فوق برنامه ای مانند استخر شنا برای ورزشکاران در نظر گرفته شده است.


۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۰:۰۰
۴۶۵ بازدید