اطلاعیه

اولین جلسه کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه لرستان با حضور اسایتد و کارکنان دانشگاه لرستان برگزار شد.

۱۳۹۴/۱۲/۰۵


به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان: اولین جلسه کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه لرستان با عنوان "مجلس مطلوب از دیدگاه گروه های سیاسی"عصر روز سه شنبه 4 بهمن 94 در سالن کنفرانس دانشگاه لرستان  به همت اتاق فکر استانی و با حضور مسئول محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، معاون فرهنگی ، معاون دانشجویی و جمعی از اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه برگزار گردید آقای محمد رضایی رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان و آقای ناصر طرهانی نژاد نماینده شورای همگرایی اصولگرایان به مناظره در خصوص موضوع جلسه پرداختند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ، تشکیل اولین جلسه کرسی آزاد اندیشی اعضای هیات علمی در دانشگاه لرستان را که در برهه حساس انتخابات و در راستای منویات مقام معظم رهبری برگزار شده است امری مبارک ارزیابی کرد و ضمن تشکر از مدیر اتاق فکر استانی برای نهادن اولین سنگ بنای این کرسی ها اظهار امیدواری کردند که این جلسات در آینده نیز تداوم داشته باشد.
دکتر هاشمی مدیر اتاق فکر استانی برگزاری این جلسه را در راستای طرح وزارتی "گفتگوی عقلانی، مقدمه همدلی و همزبانی" دانسته و ضمن قرائت فرازهایی از سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت تضارب آرا و بیان آزاد اندیشه ها در جلسات کرسی های آزاد اندیشی اظهار امیدواری نمود که مناظره بین دو جریان سیاسی در این جلسه به همدلی بیشتر آنان و نزدیک شدن دیدگاه هایشان به همدیگر منجر گردد.
حجت الاسلام والمسلمین دکتر فلاحی معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه لرستان نظارت بر اجرای مناظره را بر عهده داشت و از نمایندگان دو جناح سیاسی حاضر خواستند در زمان مساوی به سوالات مطرح شده توسط ایشان و توسط حاضرین پاسخ دهند.
در ادامه جلسه آقایان طرهانی نژاد و رضایی ضمن پاسخ به سوالات مطرح شده به بیان دیدگاه های خود در زمینه مجلس مطلوب، خصوصیات یک نماینده ایده آل و میزان رقابتی بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری پرداختند. همچنین شرکت کنندگان در جلسه سوالات خود را به صورت کتبی و شفاهی مطرح نمودند.




۱۳۹۴/۱۲/۰۵ - ۰۰:۰۰
۴۷۸ بازدید