اطلاعیه

افتتاح نمایشگاه پژوهش و فناوری، فن بازار، اشتغال و کار آفرینی در دانشگاه لرستان

۱۳۹۴/۰۹/۱۵


به مناسبت هفته پژوهش نمایشگاه پژوهش و فناوری، فن بازار، اشتغال و کار آفرینی در دانشگاه لرستان افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، صبح امروز در دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه لرستان و با حضور مهندس هوشنگ بازوند استاندار استان لرستان، سید سعید شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استانداری، دکتر خسرو عزیزی رئیس دانشگاه لرستان، روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و جمعی از مدیران استان نمایشگاه هفته پژوهش افتتاح شد.
در حاشیه این مراسم دکتر عزیزی ضمن خیر مقدم به اصحاب رسانه و تبریک روز دانشجو گفت: نمایشگاه هفته پژوهش امسال سه نمایشگاه را در دل خود جای داده که شامل نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی فن بازار و اشتغال و کار آفرینی می باشد که از امروز 14 آذر به طور رسمی و با حضور استاندار محترم افتتاح شد و تا 18 آذر در سه بخش در قالب 34 غرفه به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
دکتر عزیزی گفت: امسال نسبت به سال گذشته با توجه به بازدیدی که از نمایشگاه داشتیم با نوآوریهای بیشتری روبرو بودیم بویژه اینکه تحقیقات، به سمت پژوهشهای تقاضا محور و کاربردی سوق داده شده که این جزء سیاستهای وزارت علوم است و بنا است که تحقیقات به نوآوری ختم شود و دانشگاه باید بتواند بستر را طوری فراهم نماید که علم به فناوری و فناوری به ثروت تبدیل شود. در حال حاضر یکی از معضلات موجود گسست بین بخش اجرا و تحقیقات است که فلسفه برگزاری این نمایشگاه ها و هفته پژوهش اینست که ارتباط بین جامعه، مراکز صنعتی و دستگاه های اجرایی را با دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ارتقاء دهد.
ایشان افزودند که در 17 آذر ماه نیز مراسم تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری استان لرستان و جشنواره ایده های برتر را در دانشگاه لرستان خواهیم داشت که با توجه به آیین نامه های موجود هر سازمان پژوهشگر برتر خود را معرفی نموده و در این جشنواره از آنها تقدیر بعمل خواهد آمد.



۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۰۰:۰۰
۴۷۹ بازدید