اطلاعیه

برگزاری جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان با هیات رئیسه دانشگاه لرستان

۱۳۹۴/۰۹/۰۳


دانشگاه محل تضارب افکار است مشروط به حفظ آرامش، زیرا هیچ خلاقیتی در محیط پر تنش شکوفا نمی شود و تشکلها باید با رعایت خطوط قرمزی که نظام مشخص کرده به فعالیت خود ادامه دهند.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشگاه لرستان، هیات رئیسه دانشگاه لرستان دوشنبه دوم آذر 94 در جلسه پرسش و پاسخی که به دعوت  بسیج دانشجویی و کانون وحدت و همبستگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری برگزار شده بود حضور یافتند و به سوالات دانشجویان و تشکلهای دانشجویی پاسخ دادند.
دکتر عزیزی رئیس محترم دانشگاه لرستان ضمن تبریک هفته بسیج هدف از برگزاری این جلسه را شفاف سازی و ارتقاء وضعیت موجود دانشگاه به واسطه نقدهای منضفانه عنوان نمود.
ایشان افزود: دانشگاه محل تضارب افکار است مشروط به حفظ آرامش، زیرا هیچ خلاقیتی در محیط پر تنش شکوفا نمی شود و تشکلها باید با رعایت خطوط قرمزی که نظام مشخص کرده به فعالیت خود ادامه دهند.
دکتر عزیزی در ادامه از افتتاح کتابخانه مرکزی دانشگاه در آینده نزدیک خبر داد و گفت با تجمیع کتابخانه های دانشکده های مختلف در کتابخانه مرکزی بسیاری ازمشکلات مربوط به سالن مطالعه دانشجویان مرتفع می گردد.
ایشان افزودند که درجهت تجهیز آزمایشگاه های دانشکده علوم پایه در دو نوبت و اعتباری بالغ بر 750 میلیون تومان هزینه شده است.
دکتر فیضیان معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه لرستان در تکمیل صحبتهای دکتر عزیزی افزودند که علاوه بر مبلغ فوق از نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی داخلی در سال جاری مبلغ 700 میلیون تومان و سال گذشته نیز مبلغ 800 میلیون تجهیزات خریداری شده است.
دکتر فیضیان افزود : تلاش های زیادی برای ارتقاء سرعت اینترنت دانشگاه صورت گرفته و مکاتبات فراوانی با استانداری و مخابرات انجام شده است که با وجود تمام موانع موجود پهنای باند اینترنت دانشگاه از 35 مگابایت به 60 مگابایت افزایش یافته است.
دکتر جعفری معاون پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان نیز با توجه به اعتراض تشکلهای دانشجویی در خصوص کمبود اعتبار مالی گفت: دانشگاه لرستان از خرداد ماه گذشته تا کنون بابت فعالیتهای فرهنگی که از شورای فرهنگی دانشگاه مجوز داشته اند رقمی نزدیک به دو میلیارد تومان هزینه نموده که این نشان از توجه دانشگاه لرستان به فعالیتهای فرهنگی دارد.

دکتر محمود رضا شاکرمی معاون دانشجویی در خصوص طرح مشکلاتی در رابطه با خوابگاه و بخش نقلیه گفت: در تابستان سال جاری و به منظور ساماندهی و انتخاب مناسب رانندگان و سرویسهای دانشجویی این معاونت اقدام به اعلام فراخوانی در سطح شهر خرم آباد نمود که از بین 43 نفری که در این فراخوان ثبت نام نمودند پس از انجام گزینش طی مراحل قانونی تعداد 27 نفر از آنها انتخاب شدند که به گواه اعضای شورای صنفی دانشجویان تقریباً 50 درصد از مشلات این بخش با این اقدام مرتفع شده .
ایشان در ادامه افزود: که با ساخت و تجهیز خوابگاه حضرت رقیه(س) در سایت مرکزی کمالوند فضای کافی برای اسکان تمامی دانشجویان دختر فراهم شده است و هر دانشجوی دختری که متقاضی خوابگاه باشد میتواند به اداره خوابگاه ها مراجعه نماید.   

 


۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۰۰:۰۰
۴۵۰ بازدید