اطلاعیه

پایان سیزدهمین کنفرانس بین المللی انجمن آموزش زبان و ادبیات انگلیسی

۱۳۹۴/۰۸/۲۴

 

 

 

 


مراسم اختتامیه سیزدهمین کنفرانس بین المللی آموزش زبان و ادبیات انگلیسی در دانشگاه لرستان برگزار گردید
در اختتامیه این همایش از اساتید برجسته زبان انگلیسی که به عنوان سخنران در این کنفرانس حضور پیدا کرده بودند با حضور دکتر محمد فیضیان معاون علمی و فناوری دانشگاه لرستان، سرکار خانم دکتر مرندی رئیس انجمن زبان و ادبیات انگلیسی ایران و دکتر محمود رضا مرادیان دبیر کنفرانس تقدیر بعمل آمد و به آنان لوح تقدیر و تندیس کنفرانس اهداء گردید.

دکتر محمد فیضیان معاون محترم پژوهشی و فناوری دانشگاه لرستان در این مراسم ضمن خیر مقدم مجدد به مهمانان داخلی و خارجی گفت هدف از برگزاری این کنفرانسها خلق روابط علمی و همچنین صلح و دوستی در این دنیای شکننده است. من امیدوارم بتوانیم ارتباطاتی را بدون توجه به نژاد و رنگ پوست برقرار کنیم و به سمت صلح جهانی و دوست داشتن همدیگر قدم برداریم، همچنین علی رغم فرهنگهای متفاوت برای نزدیک تر شدن فرهنگها به یکدیگر تلاش نماییم.
لازم به ذکر است که در این همایش به پاس یک عمر تلاش مستمر و پر ثمر استاد فرزانه و گرانقدر دکتر محمد حسن تحریریان به طور ویژه ای از ایشان تقدیر بعمل آمد.


 

.............................................................................................................28 آبان 94 ساعت 19:55

 

 

 

 

سیزدهمین کنفرانس بین المللی زبان وادبیات انگلیسی در دانشگاه لرستان رسماً کار خود را آغاز نمود

به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشگاه لرستان، صبح امروز چهارشنبه 27 ابان 94 سیزدهمین کنفرانس بین المللی زبان و ادبیات انگلیسی در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان با حضور جمع کثیری از اساتید ودانشجویان از داخل و خارج کشور رسماً شروع بکار نمود.
ریاست محترم دانشگاه لرستان جناب آقای دکتر عزیزی به عنوان اولین سخنران ضمن عرض خیر مقدم به حضار و مهمانان حاضر در سالن گفت زبان توسعه یافته ترین ابزار فکری است که برای برقرای ارتباط بین انسانها و جوامع انسانی به کار گرفته می شود. امروزه زبان انگلیسی در فعالیتهای مالی – تجاری – آموزشی – پژوهشی و علمی سراسر جهان به عنوان ابزار اصلی انتقال مفاهیم بکار گرفته می شود.
دکتر عزیزی در پایان از مجموعه مدیران استان بویژه استاندار محترم لرستان و همکاران دانشگاهی بخاطر حمایتهای همه جانبه در برگزاری این کنفرانس تشکر نمود.
دبیر اجرایی این کنفرانس ، دکتر مرادیان هم به نوبه خود تشریف فرمایی کلیه مهمانان را خوشامد گفتند و در پی آن  خانم دکتر مرندی و آقای دکتر فرهادی سخنرانان این کنفرانس مطالب خود را ارایه نمودند.
این کنفرانس تا روز پنج شنبه 28ابان 94 ادامه خواهد داشت.



.............................................................................................................. 27 آبان 94 ساعت 13:05

 

 

 


استقبال پرشور از برگزاری کارگاه های زبان وادبیات انگلیسی در دانشگاه لرستان


به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشگاه لرستان،با شروع غیر رسمی کنفرانس بین المللی زبان وادبیات انگلیسی؛ امروز 26 آبان 94 و در روز قبل از افتتاحیه رسمی کنفرانس کارگاه های زبان با هدف آموزش و یادگیری زبان در دانشگاه لرستان برپا شد که با استقبال چشمگیر دانشجویان همراه شد.
اولین کارگاه روز سه شنبه 26 ابان 94 در دانشکده اقتصاد دانشگاه لرستان ساعت 10صبح با سخنرانی دکتر زهره اسلامی از دانشگاه  تگزاس آمریکا و دکتر نوریکو ایشی هارا از دانشگاه توکیو ژاپن برپا شد.
در این کارگاه ماهیت منظور شناسی مورد نقد وبررسی قرار گرفت و در نهایت راهکرد های برای آنکه دانشجویان بتوانند از زبان به طور صحیحی استفاده کنند توسط سخنرانان مزبور ارائه شد.
دومین کارگاه این کنفرانس ساعت 14بعد از ظهر همان روز با موضوع تاثیر اطلاعات فناوری ارتباطات در یادگیری آموزش زبان انگلیسی و آموزش زبان از طریق کامپیوتر و ابزار تکنولوژی برگزار شد که با سخنرانی دکتر میری از دانشگاه علامه طباطبایی تهران به همراهی آقای امینی با هدف تشریح برنامه های آموزش زبان از طریق تکنولوژی برگزار شد.

 


..................................................................................................................26 آبان94  ساعت 22:56

 

 

 

 

 

سیزدهمین کنفرانس بین المللی زبان و ادبیات انگلیسی 27 و 28 آبان در دانشگاه لرستان برگزار خواهد شد.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشگاه  لرستان، دکتر محمود رضا مرادیان دبیر سیزدهمین کنفرانس بین المللی انجمن آموزش زبان و ادبیات انگلیسی ایران گفت: گروه زبان انگلیسی دانشگاه لرستان با برگزاری دو همایش منطقه ای و یک کنفرانس ملی با اخذ مجوز از سوی وزارت علوم و تحقیقات فناوری و دفتر ریاست جمهوری تجربه موفقی در زمینه برگزاری کنفرانس آموزش زبان وادبیات انگلیسی پیدا کرده است. با این پیشینه، گروه زبان و ادبیات انگلیسی با همکاری صمیمانه و دلسوزانه ریاست محترم دانشگاه لرستان جناب دکتر عزیزی و مدیران ارشد دانشگاه برای اولین بار دراستان اقدام به برگزاری اولین کنفرانس بین المللی با مجوز رسمی از سوی وزارت علوم وتحقیقات فناوری نمود. شایان ذکر است این کنفرانس با همکاری انجمن آموزش زبان وادبیات انگلیسی ایران برگزار می گردد که سیزدهمین کنفرانس بین المللی این انجمن نیز می باشد.


دکتر مرادیان افزود، این کنفرانس با برگزاری سه کارگاه آموزشی توسط اساتید و پژوهشگران دانشگاه های داخل وخارج کشور در روز 26آبان94 آغاز به کار خواهد کرد.  مراسم افتتاحیه در روز چهارشنبه 27آبان 94 در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم پایه برگزار خواهد شد و اختتامیه آن درساعت پنج بعد از ظهر روز پنج شنبه مورخ 28آبان94 برگزار خواهد شد.
ایشان در ادامه صحبت های خود افزودند، حدود هزار چکیده به دبیر خانه کنفرانس از طریق پایگاه اطلاعاتی که برای کنفرانس طراحی شد، ارسال گردید؛ پس از داوری مقالات با همکاری انجمن زبان وادبیات انگلیسی ایران و اساتیدی از دانشگاه های سراسر کشور، سیصد مقاله برای ارائه به صورت سخنرانی و پوستر مورد پذیرش قرار گرفت که از این میان تعداد دویست مقاله به صورت سخنرانی و صد مقاله به صورت پوستر میباشد.
 دکتر مرادیان اظهار داشت، سخنرانان ویژه ای از طرف دانشگاه لرستان دعوت شده اند که میتوان به پروفسور پیتر میکان از دانشگاه استرالیا، دکتر فرهادی از دانشگاه ترکیه، دکتر ایشی هارا و دکترسوزوکی از دانشگاه توکیو ژاپن، دکتر زهره اسلامی از دانشگاه تگزاس آمریکا، دکتر کریستین کمب از دانشگاه امارات و پروفسور ریچارد از دانشگاه سیدنی استرالیا به عنوان سخنرانان ویژه کنفرانس اشاره کرد.
دکتر مرادیان گفت، در مجموع از پانزده کشور شامل؛ استرالیا، ایرلند، ژاپن، آمریکا، سنگاپور، مالزی، ترکیه، هندوستان، پاکستان، عراق، امارات متحده عربی، روسیه، نیجریه، کره جنوبی و الجزایر به عنوان سخنراندر این کنفرانس بین المللی شرکت می کنند.
دکتر مرادیان در پایان صحبتهای خود گفت، این کنفرانس با هدف آموزش زبان و ادبیات انگلیسی برگزار می شود ضمن اینکه جدیدترین نظریات یادگیری زبان ،آموزش و ارزیابی زبان در قالب سخنرانی و کارگاه های علمی و بررسی نظریات نوین نقد ادبی و مطالعات ترجمه مطرح و مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت
.
درحاشیه این همایش  و در راستای معرفی فرهنگ غنی استان لرستان اداره میراث فرهنگی استان لرستان نیز اقدام به برگزاری نمایشگاه صنایع دستی لرستان نموده است.




۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۰۰:۰۰
۸۲۱ بازدید