اطلاعیه

امنيت حاكم در لرستان نقطه اميدي براي توسعه اين استان است

۱۳۹۴/۰۸/۲۴

رئيس دانشگاه لرستان، با اشاره به اشراف بسيار خوب نيروي انتظامي در استان،گفت: با تلاش شبانه روزي پليس، امنيت حاكم در لرستان نقطه اميدي براي توسعه اين استان است.



به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشگاه لرستان، دكتر "عزيزي"به امنيت و ارتقاء احساس امنيت در استان لرستان اشاره كرد و گفت: براساس تحقيقات صورت گرفته توسط اساتيد و پژوهشگران دانشكده روان شناسي دانشگاه لرستان، شاهد ارتقاء خوبي در حوزه امنيت و احساس امنيت اين استان هستيم.

وي با اشاره به اينكه امنيت، مقوله اي عيني و احساس امنيت، مقوله اي ذهني است، گفت: امنيت رامي توان با اعداد و ارقام مورد ارزيابي قرار داد، اما اين احساس امنيت است، كه جامعه مي بايست پذيراي آن باشد.

"عزيزي" با اشاره به ظرفيت هاي موجود استان لرستان، در زمينه وجود بستر مناسب جهت گردشگران داخلي و خارجي، گفت: اين ارتقاءاحساس امنيت در استان، مي تواند در زمينه جذب گردشگران باعث رونق اقتصادي و فرهنگي در استان شود.

در ادامه معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي لرستان سرهنگ "رضا شير اوژن"، گفت: ما به دنبال اين هستيم كه با نشست هاي علمي با اساتيد دانشگاه ها، آسيب هاي اجتماعي در استان را، كاهش دهيم و اين مهم، محقق نمي شود مگر اينكه از وجود ارزشمند نخبگان و دانشگاهيان جامعه استفاده شود.

شير اوژن ماموريت اصلي نيروي انتظامي را، ايجاد امنيت مطلوب در جامعه عنوان و بر اهميت آن در زندگي آحاد مردم جامعه، تاكيد كرد.

وي خاطر نشان كرد: مردم بايد پليس را ازخود و همراه خود بدانند به گونه اي که با حضور پليس، مردم احساس امنيت و آرامش کنند.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي لرستان به گزارشي از وضعيت مطلوب امنيت استان اشاره کرد و گفت: بحمد الله امروز با تلاش و همدلي مردم ولايت مدار استان، شاهد توفيقات ارزشمندي در نيروي انتظامي هستيم.


۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۰۰:۰۰
۴۴۷ بازدید