اطلاعیه

دانشگاه لرستان میزبان اولین نشست روابط عمومی های دانشگاه ها و پارکهای علم و فناوری منطقه 5 کشور

۱۳۹۴/۰۸/۲۰


اولین نشست روابط عمومی های دانشگاه ها و پارکهای علم و فناوری منطقه 5 به میزبانی دانشگاه لرستان و با حضور اکثریت اعضاء برگزار شد.
به گزارش خبر نگار روابط عمومی دانشگاه لرستان: این نشست روز دوشنبه با حضور اکثریت اعضاء و با حضور دکتر خسرو عزیزی رئیس دانشگاه لرستان برگزار گردید. دکتر عزیزی ضمن خیر مقدم به مدیران و کارشناسان روابط عمومی های حاضر در جلسه از روابط عمومی به عنوان پیشانی سازمان یاد نمودند.
ایشان افزود که به طور قطع روابط عمومی پایگاه اطلاعاتی و ارتباطی بین سازمان با جامعه هدف می باشد و به کمک روابط عمومی ها باید سازمان را به جامعه معرفی نماییم.
ایشان اظهار داشت یکی از حسن های برگزاری اینگونه جلسات بیان تجربیات و تبادل نظر بین اعضاء است که در جهت ارتقاء و رفع اشکالات می تواند بسیار موثر باشد و من امیدوارم که این جلسات پر بار باشد.
 فتاحي دبير روابط عمومي هاي دانشگاههاي منطقه 5 کشور در نشست مسئولان و کارشناسان روابط عمومي هاي دانشگاههاي و مسئولان پارک هاي علم و فناوري اين منطقه گفت: ارتقاء جايگاه روابط عمومي ها در دانشگاهها و تقويت وب سايت هاي اطلاع رساني از جمله اولويت هاي پيش روي روابط عمومي دانشگاههاي منطقه 5 است.
وي با بيان اينکه ضرورت دارد که روابط عمومي ها با به روز کردن سايت هاي اطلاع رساني آخرين اطلاعات و اخبار دانشگاه را در اختيار رسانه ها قرار دهند افزود: روابط عمومي ها بايدبه جايگاه و نقش خبرنگاران در اطلاع رساني اخبار دانشگاه اهميت بدهند؛ چرا که اين قشر بدون هيچ چشمداشتي در اين امر تلاش مي کنند.
دبير روابط عمومي هاي دانشگاههاي منطقه 5 کشور گفت: به روز رساني وب سايت هاي دانشگاه بايد به گونه اي باشد که اخبار دانشگاه به موقع در اختيار رسانه ها قرار بگيرند.
حضور در مزار شهداي گمنام دانشگاه لرستان ونثار فاتحه براي اين عزيزان،ارائه گزارش عملکرد مديران منطقه ، انتخاب ميزبان نشست آينده و تهيه صورت جلسه اين نشست  از ديگر برنامه هاي نشست مديران و کارشناسان روابط عمومي هاي دانشگاه ها و پارک هاي علم و فناوري منطقه 5 بود.

  


۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۰۰:۰۰
۴۵۱ بازدید