اطلاعیه

برگزاری مراسم تجلی غدیر در ولایت و تقدیر از ایثارگران دانشگاه لرستان

۱۳۹۴/۰۷/۰۸

 

 

 

به همت معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مراسم تجلی غدیر در ولایت و تقدیر از ایثارگران دانشگاه لرستان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار فرهنگی دانشگاه در این مراسم که روز دوشنبه مورخ 6 مهر ماه در محل سالن اجتماعات دانشکده اقتصاد و علوم اداری با حضور مسئولان دانشگاه و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس برگزار شد، از رزمندگان و فرزندان شهدای دانشگاه تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
در این مراسم در ابتدا معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه به نمایندگی از رئیس دانشگاه لرستان به بیان نکاتی در خصوص لزوم پاسداشت هفته دفاع مقدس پرداخت سپس ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان لرستان در دو بخش در رابطه با بحث غدیر و ولایت و اتفاقات رخ داده در مراسم رمی جمرات منا سخنانی بیان نمودند. از دیگر برنامه های این مراسم می توان به خاطره گویی جنگ و دفاع مقدس از زبان دبیر ستاد اقامه نماز استان لرستان و عضو هیات علمی گروه فلسفه دانشگاه اشاره نمود.
معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه نیز در ادامه مراسم با قرائت شعری در رابطه با مولی متقیان علی ( ع) فضای جلسه را به نور ولایت عطرآگین نمودند.
در پایان مراسم نیز حضار با حضور در بوستان شهدای گمنام دانشگاه با ادای احترام و قرائت فاتحه و تقدیم شاخه های گل یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشتند.



۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۰۰:۰۰
۴۷۳ بازدید