اطلاعیه

تلاش برای معرفی فرصتهای سرمایه گذاری در استان لرستان

۱۳۹۴/۰۲/۲۷

 

 

 

دانشگاه لرستان 24 و 25 اردیبهشت میزبان کنفرانس بین المللی فرصتهای سرمایه گذاری استان لرستان بود. این کنفرانس در سه بخش علمی، نشست های تخصصی با سرمایه گذاران و نمایشگاه آشنایی با قابلیتهای سرمایه گذاری و فرهنگ مردم این خطه از ایران عزیز و با حضور قریب به 100 سرمایه گذار داخلی و خارجی و برخی از سفرا، حجت الاسلام والمسلمین دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، دکتر شیرکوند معاون سرمایه گذاری و برنامه ریزی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ، دکتر بازوند استاندار استان لرستان، دکتر خسرو عزیزی رئیس دانشگاه لرستان، مسئولان ارشد استان، ایرانیان مقیم خارج، اساتید و دانشجویان برگذار شد.

این کنفرانس به میزبانی دانشگاه لرستان و به همت استانداری لرستان و مشارکت دستگاه های اجرایی استان اعم از سازمان جهاد کشاورزی، سازمان جهانگردی و میراث فرهنگی استان، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، سازمان تعاون کارو رفاه اجتماعی، اداره پالایش و پخش فراورده های نفتی، و سازمان امور اقتصادی و دارایی استان برگزار شد.

 

دکتر عزیزی رئیس دانشگاه لرستان در صحبتهای خود در افتتاحیه کنفرانس اظهار داشتند که در بخش علمی 80 مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده که از میان آنها 50 مقاله برگزیده شد اما بعلت محدودیت زمانی که داشتیم 25 مقاله آن در پنل های علمی مختلف ارایه خواهند شد . ایشان اظهار امیدواری کردند که این کنفرانس و تلاشهای مسئولین استان منجر به عقد قراردادهای سرمایه گذاری در بخشهای مختلف گردد و زمینه های رشد استان را فراهم آورد.

در یکی از پنل های تخصصی که عصر روز 24 اردیبهشت و در سالنهای مختلف دانشکده اقتصاد برگزار گردید؛ استاندار لرستان و مدیران ارشد استان نشستی با سرمایه گذاران  داخلی و خارجی با هدف معرفی بیشر استان و فرصتهای موجود برای سرمایه گذاری برگذار نمودند و تلاش گردید که قابلیتهای موجود برای سرمایه گذاری در استان به خوبی معرفی شود.

 

در سایر پنل های تخصصی نیز که به طور همزمان برگزار می شد اساتید داخلی، خارجی و دانشجویانی که مقاله آنها در کنفرانس پذیرفته شده بود مقالات خود را رائه نمودند.


۱۳۹۴/۰۲/۲۷ - ۰۰:۰۰
۴۳۹ بازدید