اطلاعیه

مراسم گرامیداشت روز معلم در دانشگاه لرستان

۱۳۹۴/۰۲/۱۴

به مناسبت 12 اردیبهشت روز معلم به همت روابط عمومی دانشگاه مراسمی با حضور رئیس دانشگاه، هیات رئیسه و اعضای هیات علمی دانشگاه در سالن آمفی تاتر دانشکده اقتصاد و علوم اداری برگزار گردید.

 

به گزارش خبرنگار روابط عمومی در این مراسم دکتر خسرو عزیزی رئیس دانشگاه مواردی در خصوص احترام به مقام معلم و استاد، آرزوی توفیق برای تیم مذاکره کننده هسته ای، بهره گیری از خرد جمعی در تصمیم گیریها، تدوین برنامه افق 1400 دانشگاه، کیفی سازی رشته های تحصیلی دانشگاه و ... اشاره نمودند.
در بخش دیگری از این برنامه حجت الاسلام والمسلمین فاضلی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان به بیان ویژگی های شخصیتی و معنوی مولی الموحدین علی (ع) پرداختند.
سخنران بعدی مراسم معاون پژوهشی دانشگاه بود که در خصوص مراکز رشد دانشگاه و مباحث پژوهشی دانشگاه نکاتی را بیان نمودند، دکتر فیضیان ضمن تشکر از کلیه کسانی که تا کنون ایشان را در پیشبرد امور پژوهشی دانشگاه یاری نموده اند از کلیه اعضای هیات علمی درخواست کرد که درمسیر فعالیتهای پژوهشی دانشگاه یار و همراه این معاونت باشند.

در پایان این مراسم ریاست دانشگاه، هیات رئیسه و اعضای هیات علمی دانشگاه با حضور در بوستان شهدای گمنام دانشگاه با قرائت فاتحه از مقام شامخ شهدا تجلیل کردند.  


۱۳۹۴/۰۲/۱۴ - ۰۰:۰۰
۴۷۰ بازدید