اطلاعیه

کسب رتبه نخست دانشگاه لرستان در بخش نشریات دانشجویی

۱۳۹۳/۱۲/۱۱

 

 

 

 

 

مسئول نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان از کسب مقام نخست این دانشگاه در جشنواره نشریات دانشجویی منطقه دو کشور خبر داد.

مهدی امید اظهار کرد: دانشگاه لرستان در جشنواره نشریات دانشجویی منطقه دو کشور که شامل دانشگاههای شمال غرب‌ و‌ غرب کشور میشود، موفق شد با کسب ۲۱ رتبه این جشنواره با ثبت بیشترین تعداد رتبه مقام اول را کسب کرد.

وی ادامه داد: این جشنواره به میزبانی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان از سوم تا پنجم اسفند ماه برگزار شد و دانشگاه لرستان در دو بخش نشریات و آثار برتر توانست رتبه نخست را به‌دست آورد.

امید خاطرنشان کرد: در بخش نشریات برتر نشریه "سایه روشن" به مدیر مسئولی مریم کولیوند در حوزه علوم انسانی رتبه نخست، نشریه "برازش" به مدیر مسئولی فاطمه شیاسی در بخش نشریات علوم پایه رتبه اول، نشریه "ولتاژ" به مدیر مسئولی وحید آقاجانی در بخش نشریات فنی و مهندسی رتبه دوم و نشریه "بیست" در بخش فرهنگی اجتماعی رتبه دوم را‌ کسب کرد.

مسئول نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان اضافه کرد: در بخش آثار نشریه "بیست" وابسته به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در بخش مقالات فرهنگی رتبههای اول دوم و سوم، نشریه "قلمدون" در بخش تیتر و مقالات اجتماعی رتبه دوم، نشریه "طنین" در بخش مقالات ادبی رتبههای اول و سوم و در بخش طنز رتبه دوم را به دست آوردند.

وی افزود: نشریه "خوشه" در بخش خبر مقام اول، نشریه "رسا" در بخش سرمقاله رتبه نخست و در بخش طرح و کاریکاتور رتبه سوم، نشریه "صراط" در بخش سرمقاله مقام دوم و سوم، نشریه "کارتل" در بخش‌ مقالات ‌اقتصادی رتبههای دوم و سوم و در بخش گزارش و طنز رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

امید یادآور شد: در این جشنواره دانشگاههای آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، قزوین، ایلام، کردستان، کرمانشاه، همدان و لرستان حضور داشتند

 


۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۰:۰۰
۴۶۲ بازدید