اطلاعیه

برگزاری جلسه کمیته دانشگاهیان ستاد دهه فجر استان و ستاد گرامیداشت دهه فجر دانشگاه لرستان

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

برگزاری جلسه کمیته دانشگاهیان ستاد دهه فجر استان و ستاد گرامیداشت دهه فجر دانشگاه لرستان

 

به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان جلسه کمیته دانشگاهیان ستاد دهه فجر  و ستاد گرامیداشت دهه فجر دانشگاه لرستان در محل سالن کنفرانس ساختمان مرکزی و محل دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی دانشگاه لرستان ،  دکتر سعید فرحبخش، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان یک شنبه 5 بهمن در جلسه کمیته دانشگاهیان  ستاد دهه مبارکه فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی(ره)، حضور روحانیت در صحنه، همراهی مردم و وحدت نیروهای انقلابی به پیروزی رسید و در واقع اگر در جریان انقلاب با خلاء هر کدام از این عوامل مواجه می شدیم سرنوشت نافرجامی برای انقلاب اسلامی رقم می خورد.

 

وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی عوامل مختلفی از قبیل ترورهای منافقین و هشت سال جنگ تحمیلی بر کشور تحمیل شد تا از تثبیت انقلاب جلوگیری شود، افزود: وحدت کلمه ای که در بین نیروهای انقلابی وجود داشت و همچنین خون شهدا استکبار جهانی را از دستیابی به اهداف شومی که برای انقلاب ترسیم کرده بودند ناکام گذاشت.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان با اشاره به اینکه پس از تثبیت انقلاب اسلامی صدور انقلاب مساله ای بود که موجب شد انقلاب مرزهای جغرافیایی را درنوردد، گفت: بیداری اسلامی که امروز در منطقه شاهد آن هستیم ثمره صدور پیام انقلاب اسلامی است.

 

رئیس کمیته  دانشگاهیان ستاد دهه فجر استان  بر ضرورت برگزاری هر چه باشکوهتر برنامه های مربوط به دهه مبارک فجر در دانشگاه‌های استان لرستان تاکید کرد و ادامه داد: ضرورت دارد که برنامه‌های این دهه را در سطح دانشگاه‌ها در قالب برنامه های فرهنگی و علمی اجرا کنیم.

برگزاری جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر دانشگاه لرستان :

همچنین بعد از ظهر یکشنبه جلسه ستاد گرامیداشت دهه  فجر انقلاب اسلامی در دانشگاه لرستان در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد و مصوباتی به تصویب رسید .

مدیر امور فرهنگی دانشگاه لرستان در این خصوص گفت : همزمان با این دهه مسابقه عکس انقلاب ویژه دانشجویان با موضوع حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن برگزار می شود.

 

وی افزود: دیدار با خانواده های معظم شهدای دانشجو و شهدای انقلاب از دیگر برنامه هایی است که با هماهنگی بنیاد شهید صورت می گیرد.

 

مدیر فرهنگی دانشگاه لرستان برگزاری مسابقات ورزشی فوتسال، طناب کشی، تیراندازی و تنیس روی میز ویژه کارکنان دانشگاه لرستان را از برنامه هایی عنوان کرد که توسط معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان برگزار می شود و در ادامه گفت: همزمان با ورود امام خمینی (ره) به میهن در روز 12 بهمن ماه پیاده روی و غبارروبی یادمان سه شهید گمنام دانشگاه لرستان از محل یادمان تا سالن ورزشی امام علی این دانشگاه برگزار می شوند.

 

کرم اللهی تصریح کرد: برگزاری کارگاه کارمندان تراز انقلاب اسلامی نیز همزمان با این دهه توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه برگزاری جشن بزرگ انقلاب با حضور اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه لرستان و خانواده ها آنها نیز از جمله برنامه هایی است که در دهه فجر برگزار می شود، ادامه داد: جشن انقلاب ویژه دانشجویان نیز 27 بهمن و جشن اعضای هیات علمی و کارکنان با خانواده های ایشان 21 بهمن  با اجرای برنامه های متنوع از قبیل اجرای نمایش طنز، موسیقی، روایت گری انقلاب و سخنرانی برگزار می شود.

 

مدیر فرهنگی دانشگاه لرستان گفت: همچنین دیدار دانشگاهیان لرستان با نماینده ولی فقیه در استان لرستان از دیگر برنامه هایی است که در دهه فجر برگزار می شود.

 

 


۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۰۰:۰۰
۴۵۴ بازدید