اطلاعیه

راهنمای استفاده از سامانه برید (اتوماسیون اداری)

۱۳۹۳/۰۸/۰۶

به اطلاع کلیه همکاران گرامی می رساند جهت نصب نرم افزار اتوماسیون اداری برید لازم است مراحل زیر را طی نمایند:

1- پس از اطمینان از اتصال رایانه خود به شبکه دانشگاه ابتدا بدون اتصال به اینترنت در قسمت آدرس بار My computer خود آدرس ftp.lu.ac.ir را تایپ نموده و اینتر را بزنید.

 


 

2-    نام کاربری را lu و کلمه عبور را lu وارد کنید.

 


 

3- وارد پوشه barid می شویم.

 

 

4- در این پوشه فایل های زیر را مشاهده می کنید:

 

☻در انتها آیکون سامانه برید بر روی دسکتاپ شما ظاهر خواهد شد. با کلیک بر روی آن و وارد نمودن شناسه کاربری خود می توانید وارد سامانه شوید


۱۳۹۳/۰۸/۰۶ - ۰۰:۰۰
۱۷۸۹ بازدید