اخبار

آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان رتبه پنجم کشور و اول استان را کسب کرد

۱۴۰۳/۰۵/۰۶

براساس ارزیابی عملکرد سال 1402 آزمایشگاه‌های عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی کشور، آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان در سطح آزمایشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، رتبه 5، در تعداد خدمات، رتبه 2 و در سطح آزمایشگاه‌های استان لرستان، رتبه اول (نخست) را کسب کرد. در سال قبل از آن، رتبه آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان در سطح وزارت علوم 12 بود که به رتبه 5 ارتقاء یافته است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، تعداد کل آزمایشگاه‌های وزارت علوم که عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی کشور هستند 276 آزمایشگاه است که آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان در ارزیابی عملکرد سال 1402 در رتبه 5 (پنج) این آزمایشگاه‌ها در سطح کشور قرار گرفته است.

در استان لرستان نیز تعداد 6 آزمایشگاه عضو این شبکه کشوری (ملی) هستند که آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان در همه شاخص‌ها در سطح استانی، اول شده است.

آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان زیرنظر معاونت پژوهش و فناوری این دانشگاه فعالیت می‌کند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان دکتر مصطفی کرم‌پور و رئیس آزمایشگاه مرکزی این دانشگاه دکتر علی فرمانی است.

به گفته‌ی دکتر علی فرمانی، رئیس آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان، این اولین بار است که این موفقیت (رتبه پنج وزارت علوم) نصیب آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان شده است.

برای مشاهده اطلاعات دقیق مربوط به شاخص‌های ارزیابی عملکرد سال 1402 آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان، تصویر زیر را مطالعه کنید:

آزمایشگاه دو


۱۴۰۳/۰۵/۰۶ - ۱۶:۵۹
۸۲ بازدید