اخبار

رئیس دانشگاه لرستان: معیار انتخاب اصلح، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است

۱۴۰۳/۰۴/۱۳

رئیس دانشگاه لرستان در برنامه زنده تلویزیونی شبکه لرستان گفت: «معیار انتخاب اصلح، رهنمودها و بیانات رهبر معظم انقلاب است».

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر علی نظری، شامگاه چهارشنبه، 13 تیرماه سال جاری در این گفت‌وگو به عنوان کارشناس برنامه تشریح کرد: «انتخابات در نظام جمهوری اسلامی، سالم و رقابتی است».

دکتر نظری، اظهار داشت: «شاهد هستیم انتخابات در نهایت امنیت و آرامش در کشور ما برگزار شده است و می‌شود که مرهون تلاش‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است».

وی افزود: «بدیهی است شورای محترم نگهبان با تأیید صلاحیت افراد، زمینه انتخابات رقابتی را فراهم کرده است و شاهد هستیم در مناظره‌ها دیدگاه‌های مختلف مطرح می‌شود که این خود گویای نشاط و رقابت در انتخابات است».

رئیس دانشگاه لرستان، بیان کرد: «فرد اصلح فردی است که ولایتمدار باشد و شبانه‌روزی همچون شهید آیت‌الله رئیسی به دنبال کار و کوشش برای خدمت به مردم باشد».

دکتر علی نظری خاطرنشان کرد: «فرد اصلح کسی است که براساس معیارهای مدنظر مقام معظم رهبری، اهل تسلیم در برابر غرب نباشد و اهل مقاومت و ایستادگی همراه درایت باشد».

دکتر نظری، تصریح کرد: «اصلح فردی است که نگاهش برای رفع مشکلات به بیرون از مرزها نباشد و نگاهش بهره‌گیری عالمانه از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی باشد و در عین حال ارتباطات و تعاملات و اقتدار بین‌المللی نظام جمهوری اسلامی را تقویت کند و گسترش دهد».

وی از مردم استان لرستان به‌ویژه دانشگاهیان استان لرستان دعوت کرد در انتخابات ریاست‌جمهوری مشارکت حداکثری داشته باشند.

رئیس دانشگاه لرستان در بخش دیگری از سخنانش، یاد و خاطره شهدای خدمت به‌ویژه شهید آیت‌الله رئیسی را گرامی داشت و بر تداوم راه شهید رئیسی برای خدمت به مردم، تأکید کرد.

دکتر علی نظری توضیح داد: «نظام سلطه همواره دنبال آن است که ایران اسلامی، قوی نشود و یک کشور ضعیف باشد که البته با تلاش متخصصان متعهد داخل کشور، شاهد هستیم ایران، روز به روز قوی‌تر شده است و در سطح منطقه و جهان دارای اقتدار است».

2


۱۴۰۳/۰۴/۱۳ - ۲۲:۴۷
۵۲ بازدید