اخبار

نشست پرسش و پاسخ مدیران سمپاد آموزش و پرورش لرستان با مدیر گروه استعدادهای درخشان دانشگاه لرستان/ بازدید از مدرسه فرزانگان بروجرد

۱۴۰۱/۱۱/۰۵

مدیر استعدادهای درخشان دانشگاه لرستان، در نشست پرسش و پاسخ مدیران مدارس سمپاد آموزش و پرورش استان لرستان، شرکت و از مدرسه فرزانگان بروجرد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، به‌دنبال تفاهم‌نامه منعقد شده بین گروه استعدادهای درخشان دانشگاه لرستان و اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان، دکتر حسین میرزایی‌نجفقلی، مدیر گروه استعدادهای درخشان دانشگاه لرستان، در نشست پرسش و پاسخ و گفت‌وگومحور مدیران مدارس سمپاد آموزش و پرورش لرستان (مدارس استعدادهای درخشان) که به میزبانی شهرستان بروجرد برگزار شد شرکت کرد.

در این نشست که دکتر سپهوند، مدیر سمپاد آموزش و پرورش استان لرستان و دکتر رحمان کلانتری، معاون امور نخبگان بنیاد نخبگان استان لرستان نیز حضور داشتند دکتر میرزایی‌نجفقلی، مدیر گروه استعدادهای درخشان دانشگاه لرستان، به پرسش‌های مدیران سمپاد آموزش و پرورش استان، پاسخ داد.

مدیر گروه استعدادهای درخشان دانشگاه لرستان، در این نشست، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مختلف دانشگاه لرستان، همچون دارابودن آزمایشگاه‌ها و تجهیزات آزمایشگاهی را تشریح کرد.

دکتر میرزایی‌نجفقلی، توضیح داد دانشگاه لرستان، حدود 360 عضو هیئت علمی متخصص در رشته‌های گوناگون دارد که یک پتانسیل مهم برای پیشرفت همه‌جانبه استان برپایه گسترش همکاری‌های فرابخشی بین دانشگاه با بخش‌های مختلف جامعه است.

همچنین، وی، از بخش‌‌های گوناگون مدرسه فرزانگان نوبت اول (استعدادهای درخشان) بروجرد بازدید و با مدیران، معلمان و دانش‌آموزان این مدرسه گفت‌وگو کرد.

در این بازدید، دانش‌آموزان، خواستار شدند کلاس‌ها، کارگاه‌ها و سمینارهای علمی آموزشی با موضوعاتی همچون انیمیشن، برنامه‌نویسی، میکروبیولوژی، زیست فناوری، سلول‌های بنیادی، اعتماد به نفس و گفت‌وگو، نجوم و انرژی‌های نو، توسط دانشگاه لرستان با حضور دانش‌آموزان مستعد برگزار شود.

مدیر گروه استعدادهای درخشان دانشگاه لرستان نیز قول داد حداکثر تلاش خود را به‌کار خواهد بست تا درخواست دانش‌آموزان، پس از دریافت مجوزهای قانونی، برآورده شود.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۳:۰۱
۱۰۸۶ بازدید