اخبار

آیین‌های پایانی نخستین گردهمایی رؤسای اداره‌های تغذیه و سرای دانشجویی دانشگاه‌های کشور و تجلیل از دست‌اندرکاران این رویداد در دانشگاه لرستان برگزار شد

۱۴۰۳/۰۶/۰۹

دو آیین پایانی نخستین گردهمایی رؤسای اداره‌های تغذیه و سرای دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور و تجلیل از دست‌اندرکاران این گردهمایی با حضور معاون و مدیرکل امور دانشجویان داخل کشور وزارت علوم در دانشگاه لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، این دو آیین، بعدازظهر روز جمعه، 9 شهریورماه سال جاری، با حضور دکتر ابراهیم نعیمی، معاون امور دانشجویان داخل کشور سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر ابوالفضل دانشور، مدیرکل امور دانشجویان داخل کشور این سازمان، دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، معاونان این دانشگاه، رؤسای اداره‌های تغذیه و سرای دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور و دست‌اندرکاران اجرایی گردهمایی مذکور در سالن شهید ابراهیمی دانشگاه لرستان برگزار شد.

معاون امور دانشجویان داخل کشور سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در آیین پایانی خطاب به رؤسای اداره‌های تغذیه و سرای دانشجویی دانشگاه‌های کشور گفت رسالت فعالیت تغذیه و سرای دانشجویی ایجاب می‌کند با عشق و علاقه در این جایگاه‌ها خدمت کرد و تلاش نمود رضایت دانشجویان، بیش از پیش افزایش یابد.

دکتر نعیمی حساسیت فعالیت تغذیه و سرای دانشجویی دانشگاه‌ها را تبیین کرد و خواستار شد در بخش فضای کالبدی سراهای دانشجویی نیز بیشتر از گذشته به تقویت امید و نشاط توجه شود.

وی، برگزاری نخستین گردهمایی رؤسای اداره‌های تغذیه و سرای دانشجویی دانشگاه‌های کشور را یک اقدام مهم در راستای تبادل تجربیات و ارتقای خدمات دانست.

معاون امور دانشجویان داخل کشور وزارت علوم از دانشگاه لرستان به خاطر برگزاری شایسته نخستین گردهمایی رؤسای اداره‌های تغذیه و سرای دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، سپاس‌گزاری کرد.

رئیس دانشگاه لرستان، دکتر علی نظری و دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی این دانشگاه نیز در سخنانی توضیح دادند باعث خوشحالی است که نخستین گردهمایی مذکور به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد که خود گواه توانمندی دانشگاه لرستان برای برگزاری رویدادهای هم سراسری وزارت علوم است.

دکتر نظری و دکتر شاهین در بخش دیگری از سخنانشان، بخشی از مهم‌ترین ظرفیت‌های دانشگاه لرستان را تشریح کردند.

رئیس دانشگاه لرستان در سخنانش توضیح داد برگزاری موفقیت‌آمیز این گردهمایی معلول انسجام و همگرایی همه معاونت‌ها و بخش‌های دانشگاه لرستان و حمایت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

در آیین دوم که در همین روز در سالن شهید ابراهیمی دانشگاه لرستان برگزار شد از جمعی از دست‌اندرکاران اجرایی گردهمایی مذکور به نمایندگی از همه نیروهای دست‌اندرکار، با اهدای لوح‌های قدردانی، تجلیل شد.

گزارش تصویری

۱۴۰۳/۰۶/۰۹ - ۲۰:۵۷
۳۲۵ بازدید