اخبار

مرحله درون دانشگاهی المپیاد ورزش‌های فناورانه در دانشگاه لرستان برگزار شد

۱۴۰۳/۰۴/۱۳

مرحله درون دانشگاهی المپیاد ورزش‌های فناورانه دیجیتال و فیجیتال دانشجویی fifa24 و ps در دانشگاه لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان با اعلام این خبر، در گفت‌وگو با خبرنگار ما، درباره این رویداد گفت: «در راستای اجرای دستورالعمل سازمان امور دانشجویان وزارت علوم درخصوص برگزاری مسابقات ورزش‌های فناورانه در سطح دانشگاه‌های کشور، این رویداد به مدت چند روز در دانشگاه لرستان انجام شد».

دکتر شاهین، تشریح کرد: «در این مرحله که مرحله درون دانشگاهی دانشگاه لرستان است تعداد 93 نفر دانشجوی دختر و پسر این دانشگاه ثبت‌نام کردند که تعداد 24 نفر به مرحله نیمه نهایی و تعداد 6 نفر به مرحله فینال راه یافتند».

وی اظهار داشت: «این مسابقات درون دانشگاهی از تاریخ 10 تیرماه سال جاری آغاز شد و تا امروز یعنی چهارشنبه، 13 تیرماه تداوم یافت».

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان افزود: «مسابقات مذکور در اتاق ورزش‌های دیجیتال که در سالن ورزشی امام علی (ع) سایت مرکزی دانشگاه لرستان قرار دارد برگزار شد».

دکتر شاهین، خبر داد: «مرحله استانی این المیپاد، آبان‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد».

وی بیان کرد: «در این مرحله که مرحله درون دانشگاهی این المپیاد در دانشگاه لرستان است دانشجویان در مسابقات ورزشی فناورانه دیجیتال و فیجیتال fifa24و ps فیفا شرکت کردند و نفرات برتر به مسابقات مرحله استانی راه خواهند یافت».

دکتر مهدی شاهین، تشریح کرد: «معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان از نفرات برگزیده این مسابقات تجلیل می‌کند».

دکتر شاهین خبر داد: «مسابقات رباتیک هم داریم که این رقابت ذیل مسابقات استانی دانشگاهی استان در آبان‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد».

گفتنی است این مسابقات توسط مدیریت تربیت بدنی دانشگاه لرستان برگزار شد که زیرمجموعه معاونت دانشجویی این دانشگاه است.

رئیس اداره تربیت‌بدنی دانشگاه لرستان محسن اقبالی است.

گزارش تصویری

۱۴۰۳/۰۴/۱۳ - ۱۲:۴۱
۲۰۴ بازدید