اخبار

منصب و مدیریت، امانت است

۱۴۰۳/۰۷/۰۴

رئیس دانشگاه لرستان در نشست معاونان دانشجویی منطقه پنج دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور گفت: «در نظام حکمرانی جمهوری اسلامی، مناصب و مدیریت‌ها، امانت برای خدمت به مردم هستند».

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر علی نظری در این نشست که روز چهارشنبه، 4 مهرماه سال جاری به میزبانی معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان برگزار شد، تشریح کرد: «وقتی براساس تعالیم دینی، مناصب و مدیریت‌ها را امانت‌های الهی برای خدمت به مردم ببینیم خود به خود وابستگی به مقامات دنیوی از بین می‌رود».

رئیس دانشگاه لرستان اظهار داشت: «شاهد هستیم نخستین اجلاس سراسری رؤسای ادارات تغذیه و سراهای دانشجویی دانشگاه‌های کشور با موفقیت در دانشگاه لرستان برگزار شد».

دکتر علی نظری افزود: «حوزه کاری معاونت‌های دانشجویی، حوزه‌ای است که به صورت شبانه روزی در ارتباط با دانشجویان است؛ ما باید دانشجویان را فرزندان معنوی خودمان بدانیم و کوشش کنیم روز به روز، کیفیت خدمات به دانشجویان، افزایش یابد».

وی بیان کرد: «قشر دانشجو یک قشر مطالبه‌گر و آرمانگراست؛ تغییرات روز را هم باید لحاظ کنیم و براساس ظرافت‌های هوشمندانه بایستی با دانشجویان ارتباط داشت».

رئیس دانشگاه لرستان از معاونان دانشجویی منطقه پنج دانشگاه‌های کشور خواست تجربیات مشترک خود را مداوم به اشتراک بگذارند و فعالیت‌ها و اقدامات مشترک انجام بدهند.

گفتنی است در این نشست، دکتر مهدی شاهین، مهم‌ترین اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در حوزه کاری معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان را تشریح کرد.

معاونان دانشجویی منطقه پنج دانشگاه‌های کشور نیز تجربیات کاری خویش را به اشتراک گذاشتند تا براساس تبادل نظر و انتقال تجربیات، تصمیمات بهتر و اثرگذارتر در حوزه های کاری زیرمجموعه معاونت‌های دانشجویی همچون سراهای دانشجویی، اتخاذ و اجرا شود.

در این نشست، دکتر داوود گوهری، معاون دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه به عنوان دبیر شورای معاونان دانشجویی منطقه پنج دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور انتخاب شد.

گزارش تصویری

۱۴۰۳/۰۷/۰۴ - ۱۱:۲۵
۶۵۱ بازدید