اخبار

جمعی از دانشجویان دختر دانشگاه لرستان با بدرقه رئیس و معاون فرهنگی این دانشگاه به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند

۱۴۰۳/۰۴/۲۷

با بدرقه دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، دکتر محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه، حسن صالحی‌راد، مدیر حمایت و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، دکتر مهدی امید، معاون مدیریت پشتیبانی فرهنگی دانشگاه و سایر مدیران و یاوران علمی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، جمعی از دانشجویان دختر دانشگاه لرستان به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر علی نظری، ظهر روز چهارشنبه، 27 تیرماه سال جاری راهی سالن اجتماعات شهید سلیمانی دانشگاه لرستان شد تا در آیین بدرقه جمعی از دانشجویان دختر دانشگاه لرستان به مقصد مشهد مقدس، شرکت کند.

رئیس دانشگاه لرستان در سخنانی در جمع دانشجویان دختر گفت: «شرکت در اینگونه برنامه‌های دینی و زیارتی، تداوم‌بخش حرکت در مسیر زندگی و زیست توحیدی است».

دکتر نظری از دانشجویان خواست هرچه بیشتر نسبت به مطالعه آیات قرآن کریم و نهج‌البلاغه اهتمام داشته باشند زیرا راه حقیقی رسیدن به سعادت، راه قرآن کریم و نهج‌البلاغه است.

وی تصریح کرد: «زیارت امامان معصوم علیهم‌السلام یک سعادت بزرگ است و باید از این فرصت به خوبی برای ارتقای فضایل شخصیتی و تربیتی، بهره جست».

رئیس دانشگاه لرستان از دانشجویان خواست در بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) با دعا و نیایش به درگاه خداوند متعال، به قرائت دعاها، اهتمام ویژه داشته باشند.

دکتر علی نظری، دانشجویان را امانت‌ها و سرمایه‌های الهی دانست که آینده‌سازان کشور هستند.

دکتر نظری، توضیح داد وقتی فرد در سن جوانی وارد سفر زیارتی می‌شود خودش یک سعادت بزرگ معنوی برای فرد است.

رئیس دانشگاه لرستان، تصریح کرد: «توسل به امامان معصوم و اهل بیت علیهم‌السلام، انسان را در مسیر و شهر پاک و زندگی و زیست توحیدی و موحدانه قرار می‌دهد».

گفتنی است در این برنامه، دانشجویان دختر با توسل به قرآن کریم راهی مشهد مقدس شدند.

بخشی از خانواده‌های دانشجویان در این بدرقه حضور داشتند و رئیس دانشگاه لرستان با آن‌ها درباره کیفیت برنامه، به صورت چهره به چهره، گفت‌وگو کرد.

گزارش تصویری

۱۴۰۳/۰۴/۲۷ - ۱۶:۴۶
۱۱۱۶ بازدید