اخبار

برگزاری نشست مجازی بررسی وضعیت سراهای دانشجویی دانشگاه لرستان در آستانه سال تحصیلی جدید

۱۴۰۳/۰۶/۱۰

به ریاست دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان،‌ نشست مجازی بررسی وضعیت فعلی سراهای دانشجویی دانشگاه لرستان برای آمادگی هرچه بیشتر اسکان دانشجویان این دانشگاه در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، این نشست مجازی، شامگاه شنبه، 10 شهریورماه سال جاری برگزار شد.

در این نشست، دکتر مهدی شاهین, معاون دانشجویی دانشگاه لرستان, گزارشی از وضعیت فعلی سراهای دانشجویی دانشگاه لرستان، اقدامات انجام شده و برخی کاستی‌ها ارائه کرد.

سپس در رابطه با دستورات رئیس دانشگاه لرستان برای تأمین اعتبار مورد نیاز رفع برخی نقص‌ها, دکتر سعید محمدزاده، معاون پشتیبانی دانشگاه لرستان و دکتر صادق صحرایی، مدیر امور مالی این دانشگاه، توضیحات لازم را در رابطه با افزایش آمادگی‌های لازم، بیان نمودند.

در این نشست، وضعیت فعلی تعداد دانشجویان دانشگاه لرستان را نیز دکتر علی میر، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان ارائه کرد.

دکتر علی زارعی، مدیر امور دانشجویی دانشگاه لرستان و محسن ماسوری، رئیس اداره سراهای دانشجویی دانشگاه نیز گزارش فعالیت مرتبط با وضعیت فعلی سراهای دانشجویی را ارائه کردند.

مهندس مجید شاکرمی، مدیر امور عمرانی دانشگاه لرستان نیز گزارش حوزه کاری خویش در رابطه با اقدامات انجام شده برای رفع مشکلات زیرساختی و عمرانی سراهای دانشجویی دانشگاه لرستان را بیان کرد.

در این نشست، پس از آنکه رئیس دانشگاه لرستان گزارش‌های فوق را شنید دستورات لازم جهت رفع کمبودهای مطرح شده در جهت تقویت آمادگی سراهای دانشجویی دانشگاه لرستان برای اسکان دانشجویان را صادر کرد.

رئیس دانشگاه لرستان تصریح کرد بایستی با رویکرد تقویت همکاری و همگرایی بین بخش‌های مختلف دانشگاه لرستان، وضعیت فعلی سراهای دانشجویی این دانشگاه ارتقاء یابد.

در این نشست، درباره وضعیت اسکان دانشجویان بین‌الملل (غیرایرانی) جدید دانشگاه لرستان نیز تبادل نظر شد.

IMG_2280


۱۴۰۳/۰۶/۱۰ - ۲۱:۵۵
۸۷ بازدید