اخبار

برپایی نمایشگاه استقبال از دانشجویان نو ورود دانشگاه لرستان و خانواده‌های آن‌ها توسط هیئت دانشجویی رایة العباس (ع) با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه

۱۴۰۳/۰۷/۲۴

هیئت دانشجویی رایة العباس (ع) دانشگاه لرستان با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه و سایر معاونت‌های دانشگاه، نمایشگاه استقبال از دانشجویان نو ورود دانشگاه و خانواده‌های آن‌ها را برپا کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، این نمایشگاه در محوطه ورودی ساختمان مدیریت امور آموزشی و دانشجویی دانشگاه لرستان در ایام فعلی که روزهای ثبت نام از دانشجویان نو ورود است برپا شده است.

غرفه‌های متنوعی در این نمایشگاه برپا شده است؛ مانند ایستگاه صلواتی، نوشت افزار، عکاسی، مشاوره و …

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر مجید مؤیدی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، دکتر محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، دکتر علی میر، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله فاضلی، معاون نهاد رهبری دانشگاه لرستان و یوسف عباسی، مدیر حراست دانشگاه، از غرفه‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کردند.

همچنین خانواده‌های همراه دانشجویان نو ورود در این نمایشگاه، پذیرایی می‌شوند.

متولی و برگزارکننده نمایشگاه مذکور، هیئت رایة العباس (ع) نهاد رهبری دانشگاه لرستان است که با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و سایر معاونت‌های این دانشگاه، جهت رفاه حال دانشجویان نو ورود و خانواده‌های ایشان، اقدام به برپایی نمایشگاه کرده است.

گزارش تصویری

۱۴۰۳/۰۷/۲۴ - ۱۰:۲۹
۴۷۱ بازدید