اخبار

بوفه جدید دانشجویی اِسپی‌کوه (سفیدکوه) دانشگاه لرستان آغاز به فعالیت کرد

۱۴۰۳/۰۷/۲۶

با حضور دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، بوفه جدید دانشجویی اِسپی‌کوه (سفیدکوه) این دانشگاه، آغاز به فعالیت کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، اسپی‌کوه، نام محلی (گویش محلی) سلسله کوهستان سفیدکوه است که در غرب شهرستان خرم‌آباد، قرار دارد.

توضیحات دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان درباره این بوفه:

«در راستای ادامه ارتقای خدمات رفاهی به دانشجویان و هم زمان با ورود دانشجویان نو ورود، بوفه جدید دانشجویی با نام اسپی کوه و با مشارکت دانشجویان راه‌اندازی شد.

مصمم هستیم این‌گونه حرکات را با اقتدار و رویکرد حمایت از دانشجویان ادامه دهیم.

در اینجا لازم می‌دانم از زحمات مدیر ستاد رفاهی دانشگاه لرستان جناب آقای مهندس ناصر محمدزاده تشکر نمایم.

ان‌شاءالله در آینده نزدیک اینگونه خدمات رفاهی به دانشجویان را توسعه خواهیم داد؛ اعتقاد راسخ داریم ادامه این اقدامات با همفکری و تعامل با دانشجویان، امکان‌پذیر خواهد بود؛ لذا از ایده‌های نو در همه زمینه‌هایی که در حیطه وظایف ماست استقبال می‌کنیم.

توقع داریم دانشجویان در فعالیت‌های مختلف، حضور پیدا کنند و همراه با کسب علم، تجارب کسب و کار را با خود به جامعه منتقل نمایند.

مکانی که افتتاح شد چند سالی است که بلااستفاده بود و با توجه به درخواست دانشجویان، مبالغی جهت رنگ‌آمیزی بيروني و خرید وسایل داخل آن، هزینه شده و ان‌شاءالله، دانشجویان با تفکرات مثبتی که از وجود آن‌ها تراوش می‌شود این بوفه را رونق دهند و خواسته‌های ایشان، تحقق یابد».

30


۱۴۰۳/۰۷/۲۶ - ۰۷:۴۴
۱۲۸۷ بازدید