اخبار

بیش از 6 هزار رزرو دانشجویی در سامانه جدید هوشمند ایاب و ذهاب دانشگاه لرستان در مدت 48 ساعت اخیر ثبت‌ شد

۱۴۰۳/۰۱/۲۰

تعداد رزروهای ثبت شده در سامانه جدید هوشمند سرویس‌های ایاب و ذهاب دانشجویی دانشگاه لرستان تا صبح روز دوشنبه، 20 فروردین‌ماه، حدود 6500 رزرو بوده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، این پروژه از تاریخ 18 فروردین ماه سال جاری رقم خورد و در مدت 48 ساعت از اجرایی شدن پروژه براساس مشاهده سامانه، حدود 6500 رزرو صورت گرفته است.

دانشجویانی که در این زمینه دارای ابهامات، شبهات، انتقادات، پیشنهادات و راهکارهایی بودند با مراجعه مستقیم به اتاق محل کار رئیس دانشگاه لرستان (دکتر علی نظری) و معاونان وی (دکتر محمدزاده، دکتر شاهین و دکتر میر) نشست های گفت‌وگومحور خود را برگزار کردند و در این نشست‌ها به پرسش‌های دانشجویان پاسخ داده شد.

طبیعی است که اجرای هر طرح یا پروژه ای در ابتدای کار، ممکن است با ایراداتی و نقص هایی هم همراه باشد اما با رفع شدن نقص ها در طول مسیر، پروژه به تدریج مطلوبیت نهایی خویش را پیدا می‌کند.

براساس سیستم رزرو، دانشجویان همچون سیستم تغذیه، بایستی در زمینه سرویس‌های ایاب و ذهاب نیز از روش هوشمند رزرو استفاده کنند و این موضوع الزامی است.

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، دکتر سعید محمدزاده، معاون پشتیبانی این دانشگاه، دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی و دکتر علی میر، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان در نشست های گفتوگو محور با جمعی از دانشجویان که در همین مدت 48 ساعت اخیر برگزار شد هدف از اجرای این پروژه اقدام تحولی برای ارتقای کیفیت سیستم ایاب و ذهاب دانشجویان و ارتقای رضایت دانشجویان دانستند.

همچنین موضوع ارتقای کارآمدی و بهره‌وری و افزایش نظم از جمله مباحث مطرح شده در این نشست‌ها بود؛ زیرا به صورت دقیق مشخص می‌شود چه تعداد دانشجو در کدام ایستگاه‌ها و کدام اتوبوس‌ها (براساس ساعات) از خدمات ایاب و ذهاب دانشجویان استفاده می‌کنند و به همین علت، برنامه‌ریزی واحد نقلیه دانشگاه لرستان برای ساماندهی هوشمند و دقیق تردد اتوبوس‌ها برمبنای نیازسنجی هوشمند، ارتقاء می‌یابد.


۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۰۹:۰۰
۴۰۷ بازدید