اخبار

برگزاری جلسه مدیران فناوری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی منطقه 5 کشور در دانشگاه لرستان

۱۳۹۴/۰۳/۱۱

برگزاری جلسه مدیران فناوری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی منطقه 5 کشور در دانشگاه لرستان

به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشگاه لرستان صبح امروز یکشنبه 10 خرداد 94 نشست مدیران فناوری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی منطقه 5 کشور به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد.


در این نشست ابتدا دکتر فیضیان ، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه لرستان ضمن خیر مقدم به میهمانان گرامی به بررسی پاره ای از مشکلات دانشگاه ها در حوزه فناوری پرداختند. ایشان در ادامه خواهان ارتباط و هماهنگی هر چه بیشتر مدیران فناوری دانشگاه های مناطق مختلف کشور شده و بر ضرورت استفاده از تجربیات یکدیگر و به اشتراک گذاری منابع بین دانشگاه های همجوار به منظور صرفه جویی در هزینه ها و جلوگیری از دوباره کاری ها و ... تأکید کردند. سپس مهندس مجید باروت کوب زاده رئیس دبیرخانه مرکزی اداره کل تحول اداری و فناوری اطلاعات وزارت علوم تحقیقات و فناوری در جمع مدیران فناوری به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل و مشکلات حوزه فناوری پرداخت.
دکتر هادی سحابی ذی حساب و مدیرکل امور مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از طریق ویدئو کنفرانس به اعضای جلسه پیوست و ضمن ارائه مواردی در خصوص برپاسازی سیستم الکترونیکی حسابداری تعهدی، خواستار ارتباط نزدیکتر و مداوم واحد فناوری دانشگاه با واحد مالی شد.
در انتهای جلسه ایده هایی در زمینه فناوری اطلاعات از سوی کارشناسان فناوری دانشگاه لرستان و سایر دانشگاه های حاضر در جلسه و همچنین استفاده بهینه از سیستم ویدئوکنفرانس ارائه شد.


۱۳۹۴/۰۳/۱۱ - ۰۰:۰۰
۱۷۰۷ بازدید