اخبار

مراسم بزرگداشت عضو هیئت علمی دانشگاه لرستان برگزار شد

۱۳۹۳/۱۱/۱۲

 

مراسم بزرگداشت عضو هیئت علمی دانشگاه لرستان برگزار شد

مراسم بزرگداشت و ترحیم استاد گروه کامپیوتر دانشگاه ، دکتر مجید رحیمی نسب با حضور هیئت رییسه دانشگاه، اعضای هیئت علمی ، کارکنان ، دانشجویان و خانواده آن مرحوم در محل مسجد دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حسینی ریاست محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان لرستان با اشاره به اینکه خبر فوت این استاد نمونه و با اخلاق دانشگاه برایم خبر سنگینی بود و باورش برایم سخت بود افزود: حاضر بودم حیلی چیزهایم ازجمله نیمی از عمرم را بدهم و او می ماند ولی این مسئله واقعیت دارد و چاره ای جز قبول آن نداریم. ولی پذیرش این واقعیت به آن معنا نیست که این عزیز را فراموش کنیم.

حجت الاسلام حسینی افزود: خداوند ما را با این امتحان سخت آزمایش می کند و خانواده آن مرحوم و همه ما در معرفی یک آزمایش بزرگ قرار داریم.

وی گفت : از ائمه اطهار در مواجه با سختی های و مصیبت ها یاد بگیریم و آنها را الگوی خود قرار دهیم و سعی کنیم جملاتی را بر زبان جاری نسازیم که باعث غضب خداوند متعال گردد.

ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان تاکید کرد : حضور شما نشانه این است که این استاد عزیز چقدر در ارتباط با همکاران موفق بود و به لحاظ شخصیتی هم همواره شب زنده دار بود جلسات قرآن را در منزلش برگزار می کرد و همیشه در صف اول نماز حضور داشت.

وی گفت در خواندن روضه برای آقای دکتر خوب است که روضه حضرت ابوالفضل خوانده شود چون هم به لحاظ جسمانی و معنوی واقعا پهلوان بود .

لازم به ذکر است در ادامه این مراسم مداح اهل بیت حاج احمد کرم الهی به ذکر مصیبت پرداخت.


۱۳۹۳/۱۱/۱۲ - ۰۰:۰۰
۵۰۱۹ بازدید