اخبار

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان

۱۳۹۳/۱۰/۲۳

اردوی راهیان نور تجدید عهد با شهداست.


حجت الاسلام حسینی در نشست هماهنگی دانشگاههای استان در خصوص راهیان نور گفت: از همه روسای دانشگاههای استان بویژه جناب آقای دکتر عزیزی که با روحیه انقلابی و بسیجی از برنامه های فرهنگی حمایت می کنند تشکر می کنم و از اینکه دانشگاهها بحث راهیان نور را جدی گرفته اند بسیار سپاسگزارم.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: راهیان نور یکی از نشانه های شور و شعور بین دانشجویان و ادای دین و تجدید عهد با شهداست.
وی افزود: از همه روسای دانشگاههای استان درخواست دارم که درکنار دانشجویان در این سفر معنوی باشند. حتی اگر برای یک شب باشد چراکه حضور مسئولان در کنار دانشجویان ایجاد انگیزه و روحیه بیشتر خواهد کرد.
وی گفت از همه عزیزان انتظار دارم که فضاسازی لازم را در جهت محتواسازی برای این اردو فراهم کنند و سعه در این مساله باشد که از شعار دادن بپرهیزیم و در مسائلی مانند جنگ نرم و فضاسازی دشمن که در جهت غیرت زدایی و حساسیت زدایی به ناموس است بصورت کاربردی ورود پیدا کنیم و این مسافرت فقط به اشک و احساس ختم نشود. وی افزود یک پیشنهاد دیگر اینست که نشریات دانشگاهها مبادرت به انتشار ویژه نامه هایی دراین خصوص کنند و بحث محتواسازی را در این نشریات ارایه نمایند و تلنگرهای لازم را بیان کنند.


۱۳۹۳/۱۰/۲۳ - ۰۰:۰۰
۲۷۸۳ بازدید