اخبار

رییس دانشگاه لرستان: اردوی راهیان نور تجلی روح شهید و شهادت در جامعه است

۱۳۹۳/۱۰/۲۳

رییس دانشگاه لرستان در نشست هماهنگی اردوی راهیان نور دانشگاهها و موسسات آموزش عالی استان لرستان که صبح امروز در محل سالن کنفرانس سازمان مرکزی دانشگاه لرستان برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد امام و شهدا و آرزوی توفیق برای خدمتگزاران عرصه ایثار و شهادت و طول عمر مقام معظم رهبری و موفقیت دولت تدبیر و امید گفت: برگزاری اردوی راهیان نور تجلی روح شهید و شهادت و ایثارگری در وجود قشر جوان جامعه است و یکی از پایه های اساسی رشد و تعالی جامعه است.
دکتر خسرو عزیزی افزود:  از دیگر کارکردهای این رویداد فرهنگی بزرگ تقویت روحیه ایثار و شهادت و از خودگذشتگی بویژه در قشر جوان است و یکی از بهترین کارهای فرهنگی است که اثرش در افکار و اندیشه جوانان ما ماندگار خواهد شد.
رییس دانشگاه لرستان تاکید کرد: در دانشگاه لرستان برنامه ریزی لازم جهت اعزام حدود 600 نفر از دانشجویان به اردوی راهیان نور انجام شده است و با توجه به استقبال دانشجویان شاید مجبور به قرعه کشی شویم. دکتر عزیزی افزود: در کنار این اعزام برنامه ریزی لازم جهت ایجاد معبر آبی خاکی بصیرت در دانشگاه لرستان انجام شده است و ایجاد نمایشگاه محصولات فرهنگی حجاب و عفاف و کتاب نیز پیشبینی شده است.
وی از کلیه مسئولان دانشگاههای استان درخواست کرد که با همکاری لازم موجبات برگزاری موفق این برنامه فرهنگی را فراهم کنند.


۱۳۹۳/۱۰/۲۳ - ۰۰:۰۰
۳۰۴۵ بازدید