اخبار

اردوی فرهنگی، تفریحی دانشجویان دختر شاهد و ایثارگر دانشگاه لرستان برگزار شد

۱۴۰۱/۰۲/۳۰

اردوی فرهنگی، تفریحی ویژه‌ی دانشجویان دختر شاهد و ایثارگر دانشگاه لرستان با حضور سرپرست دانشگاه و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان برگزار شد.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، این اردو در محل گردشگرپذیر آبشار بیشه برگزار شد.

سرپرست دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان، دکتر علی نظری در جمع دانشجویان دختر شاهد و ایثارگر دانشگاه لرستان گفت:«شهدای والامقام، چراغ راه حرکت ما در همه جنبه‌های زندگی هستند».

دکتر نظری بیان کرد:«خدمت کردن به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، یک سعادت معنوی و دینی است».

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود در این اردو و در جمع دانشجویان دختر شاهد و ایثارگر دانشگاه لرستان گفت:«خدمت به خانواده‌های معظم شهدای والامقام، یک رسالت برای همه ما در هر جایگاهی است».

دکتر حاتمی‌کن‌کبود، افزود:«ما در هر منصبی هستیم مدیون جانفشانی‌های شهیدان سرافراز و ایثارگران هستیم؛ به همین علت، تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری، یک وظیفه‌ی مهم شرعی، اخلاقی و میهنی است».

وی افزود:«اینکه بخشی از دانشجویان دانشگاه لرستان از خانواده‌های معظم شهدای والامقام و ایثارگران هستند یک ظرفیت مهم برای دانشگاه لرستان محسوب می‌شود».

گفتنی است دکتر مصطفی محمدی‌ضرون، مدیریت امور شاهد و ایثارگر دانشگاه لرستان را برعهده دارد.

آبشار بیشه از جاذبه‌های گردشگری طبیعی استان لرستان است که در 30 کیلومتری جنوب شرقی دورود و 65 کیلومتری خرم‌آباد در سپیددشت قرار دارد.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۵:۲۹
۱۱۷۷ بازدید