اطلاعیه

برگزاری جلسه مدیران کل شاهد و ایثارگر دانشگاه های منطقه غرب کشور

۱۳۹۴/۱۱/۰۵


المپیاد ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر منطقه غرب کشور از 11 تا 17 اسفند در دانشگاه لرستان برگزار میشود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان: دکتر عزیزی رئیس دانشگاه لرستان که وظیفه ریاست این دوره از المپیاد ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های منطقه غرب کشور را برعهده دارند در جلسه ای که صبح امروز و در محل سالن کنفرانس دانشگاه با حضور دکتر محمود رضا شاکرمی معاون دانشجویی و جانشین رئیس المپیاد، آقای نازاریان رئیس بنیاد شهید، آقای کیازند معاون فرهنگی بنیاد شهید و مدیران کل شاهد و ایثارگر منطقه غرب کشور با موضوع برگزاری المپیاد ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر منطقه غرب به میزبانی دانشگاه لرستان؛ تشکیل شد گفت: هر چه برای خانواده شاهد و ایثارگر خدمت کنیم، کم است.
ایشان همچنین در خصوص ایجاد روحیه نشاط و سر زندگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت؛ و تدوین برنامه ای مدون بمنظور بهتر برگزار نمودن مسابقات توصیه هایی نمودند.
دکتر میرنصوری مدیر کل شاهد و ایثارگران دانشگاه لرستان نیز با اشاره به حمایتهای صورت گرفته از سوی آقای حسینی مدیر کل شاهد و ایثارگر وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت: وزارت علوم و شخص آقای حسینی توجه ویژه ای به هر چه بهتر برگزار شدن این المپیاد دارند و این مسئله کمک شایانانی در بهتر برگزار نمودن المپیاد به ما خواهد نمود.
دکتر میرنصوری گفت: المپیاد ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر در رده برادران از 11 تا 14 اسفند در رشته های فوتسال، شنا، دو میدانی، شطرنج و تنیس روی میز و در رده خواهران از 15 تا 17 اسفند ماه سال جاری در رشته های والیبال، شنا، دو میدانی، شطرنج و تنیس روی میز به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار می گردد.
دکتر میرنصوری همچنین از آمادگی بنیاد شهید جهت دعوت از خانواده های معظم شهدا، برگزاری نمایشگاه عکس، وصیتنامه شهدا، کتاب و توزیع بسته های فرهنگی برای شرکت کنندگان هم زمان با برگزاری المپیاد خبر داد.
دکتر شاکرمی نیز در خصوص آمادگی حوزه تربیت بدنی دانشگاه برای برگزاری المپیاد گفت: تلاشهای فراوانی برای افزایش سرانه ورزشی دانشگاه لرستان صورت گرفته و در حال حاضر سرانه فضای ورزشی دانشگاه به متوسط سرانه فضای ورزشی در دانشگاه های کشور نزدیک شده است.





۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۰۰:۰۰
۴۹۳ بازدید