اخبار

دکتر علی کاکانژادی‌فرد

۱۴۰۱/۰۹/۱۳

گفت‌وگو با عضو هیئت علمی دانشکده شیمی دانشگاه لرستان درباره انتشار کتاب جدید/ محصول 15 سال تلاش علمی.

«طیف سنجی رزونانس مغناطیسی هسته ای یک و دو بعدی»، نام کتاب جدیدی است که توسط دکتر علی کاکانژادی‌فرد، عضو هیئت علمی دانشکده شیمی دانشگاه لرستان، به رشته نگارش درآمده است.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر علی کاکانژادی‌فرد، دارای مرتبه علمی «استاد» است. با دکتر کاکانژادی‌فرد درباره کتاب جدیدش که 15 سال برای تهیه‌اش، کوشش کرده است به گفت‌وگو نشستیم.

دکتر کاکانژادی‌فرد به خبرنگار ما گفت: «این کتاب، حاصل 15 سال تلاش و تجربه است».

وی توضیح داد: «مخاطب این کتاب، دانشجویان کارشناسی، ارشد و تا حدودی دکترای شیمی است».

استاد شیمی دانشگاه لرستان، افزود: «کوشش کرده‌ام موضوعات و مطالب کتاب، از نوع کاربردی باشند».

دکتر علی کاکانژادی‌فرد، اظهار داشت: «علاوه بر دانشجویان شیمی، دانشجویان رشته‌های پزشکی نیز به‌ویژه در بخش آشنایی با دستگاه‌های MRI می‌توانند از مطالب این کتاب استفاده کنند».

وی تشریح کرد: «همه مطالب کتاب محصول نیازهای آموزشی کاربردی دانشجویان شیمی است که 15 سال برای این موضوع، وقت و انرژی گذاشتم».

عضو هیئت علمی دانشکده شیمی دانشگاه لرستان تصریح کرد: «تلاش کرده‌ام کتاب، یک کتاب جامع و کاربردی باشد».

دکتر کاکانژادی‌فرد، بیان کرد:«برای اولین بار با حضور جناب آقای دکتر نظری در منصب ریاست دانشگاه و جناب آقای دکتر امیری، در مدیریت اداره چاپ و نشر دانشگاه، بستر این موضوع فراهم شد که کتاب بنده توسط انتشارات دانشگاه لرستان و با نام همین انتشارات، چاپ شود».

استاد شیمی دانشگاه لرستان، توضیح داد: «این کتاب در پاییز 1401 منتشر شده است و خوشبختانه به سرعت مورد استقبال دانشجویان، محققان و پژوهشگران قرار گرفت».

دکتر علی کاکانژادی‌فرد، تشریح کرد: «مطالب کتاب مطالبی کاملاً تازه و غیرتکراری هستند اما امیدوارم نقدهای علمی نیز به بنده ارسال شوند تا در چاپ بعدی، اصلاحات لازم را انجام دهم».

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۰۸:۴۸
۲۳۹۷ بازدید